All for Joomla All for Webmasters
Arama sonuçlarınız

Tapu Muamele

Konutunuzu seçtiniz, karşı tarafla anlaştınız ve sıra tapu işlemlerinizi halletmekte, daha tapuya gitmeden birçok evrak hazırlığı sürecine acaba sorunla karşılaşır mıyım kaygısı ile başlıyorsunuz. Pegatek bu konuda güvenle danışabileceğiniz emlak danışmanları ile sizi bir araya getiriyor.

Randevu günü evrakların hazır olması şart

Randevu alma süreci internet ve telefondan yapıldığından oldukça kolay, ancak randevu günü geldiğinde alıcı ve satıcıdan istenen evrakların mutlaka hazır olması gerekiyor. Nüfus cüzdanı, her işlemde olduğu gibi istenen belgelerde ilk sırada yer alıyor. Satıcıdan tapu aslı ve fotokopisinin yanı sıra vergi borcu yoktur yazısı istenirken, alıcıdan, banka kredisi aldıysa kredinin onaylandığına dair evraklar isteniyor.

Tapu işlemleri için uzun bir süreçten geçiyoruz

Tapu işlemleri öncesi ve sonrasında önemli aşamalar bulunuyor. Tapu gününden önce tapu harcı ve emlak vergisi ödemeleri, zorunlu deprem sigortası (DASK) yapılıyor, kredi kullanacaklar için bankanın ipotek yetkilisine randevu günü ve saati bildiriliyor. Bu süreçlerin öncesinde araştırmalar yapılıyor, uygun banka seçiliyor, konutun bulunduğu belediyeden rayiç bedeli alınıyor. Tapu gününde evrak teslimi ve ödemelerin yapılmasının ardından süreç, fatura taşıma, ikametgah işlemleri ve belediyeye emlak vergisi için bildirim yapılması ile son buluyor.

Emlak danışmanları tüm süreçlere hakim

Tapu kurumlarla olan iletişimleri ve tecrübelerinin fazla olması nedeniyle hem alıcı hem satıcıların yardımına koşuyor. Tapu işlemleriyle ilgili tüm aşamaları yönetmesi için hem alıcı hem de satıcı tarafından çıkarılan bir vekaletname ile işi emlak danışmanları devralıyor. Pegatek profesyonel danışmanları ile tapu işlemlerindeki süreci baştan sona kadar takip ederek müşterilerinin tüm işlemlerini kolaylıkla tamamlamalarını sağlıyor.

Tıkla WhatsApp'a Geç
Ücretsiz! WhatsApp Danışma Hattı
Ücretsiz! WhatsApp Üzerinden Destek Almak İçin Tıklayın